בשמים מעוררי תשוקה – חלק שני

במאמר קודם דנו בנושא הבשמים מעוררי תשוקה, עסקנו בתרומה הגדולה שלהם לעוררות מינית, הצגנו את הקשר שבין האף ואיזור החלציים, ודיברנו על תפקידו של הורמון הפרומון הוותיק והטוב בהכוונת בני זוג על פי אפם. במאמר זה נמשיך לדון בחשיבות בשמים כתחום הקשור ביותר לתחום אביזרי המין, נדבר על בשמים מעוררי תשוקה ועל הפן הרגשי שהם מעוררים בנו, נציג מחקרים מעניינים הקושרים בין שימוש בבשמים מעוררי תשוקה והצלחה בקרב בני המין השני, ונשאל האם גברים או נשים קונים יותר בשמים בחנויות אביזרי מין, והאם יש הבדל כשמדובר בחנויות אביזרי מין לנשים בלבד.

על תפקידם של בשמים מעוררי תשוקה בהשפעה על הפן הרגשי

בשמים מעוררי תשוקה הנמכרים בחנויות אביזרי מין אינם עובדים רק על הצד החייתי שלנו, אלא גם על הצד הרגשי – חוש הריח האנושי משמש אותנו לזיהוי ריחות, אבל גם גורם לתגובה רגשית אליהם באמצעות העלאת זכרונות הקשורים בהם, וכן יצירת קישור בין הריח לבין אדם או אירוע. בשמים המושכים את בני המין השני מעוררים בנו זיכרונות הקשורים בתשוקה, מחזירים אותנו לאירועים מיניים נעימים שחווינו, ומעוררים בנו רצון לשחזר אותם. המסר הזה כלל אינו עובר דרך המרכז הרציונלי של המוח, אלא מגיע ישירות למרכזי הרגש ואינו מותיר לנו למעשה שום ברירה.

אביזרי מין שכדאי לך להכיר!

[products_slider per_page=”40″ orderby=”date”]

עובדות מחקריות מעניינות אודות בשמים המעוררים תשוקה

  1. מחקר אוסטרלי שכלל 306 גברים שהשתמשו בבשמים מעוררי תשוקה שניקנו בחנויות אביזרי מין , הראה כי 90% מהם טענו, ששימוש בבושם אכן העלה את מידת המשיכה של נשים כלפיהם. יותר מ-60% מהנשים הגיבו בחיוב לגברים כשפתחו עימם בשיחה, ו-34% מהם אף ניהלו פלירט גלוי עם הגבר שמולן. זאת ועוד – יותר מ-30% מאותן הגיבו בחיוב למגע, ו-16% הסכימו להמשיך את הערב בבית, במיטה.
  2. עכשיו נשים – מחקר שנערך בסן פרנסיסקו, מצא שאצל נשים המספרים גבוהים יותר – נשים שהשתמשו בבשמים מעוררי תשוקה שרכשו בחנויות אביזרי מין דיווחו כי יותר מ-74% מהגברים שפגשו באותו ערב הביעו משיכה מינית כלפיהם, ואף זכו להשקעה מרובה יותר מהם בדרך למיטה המיוחלת (שזה אומר חיזור, משחק מקדים, ואפילו שינה משותפת לאחר האקט).

מי קונה יותר בשמים מעוררים בחנויות אביזרי מין ?

על פי מחקרים שנערכו בחנויות אביזרי מין במדינת קליפורניה בארה”ב, הרי שכמו תמיד, קהל הלקוחות המוביל הוא הקהל הגברי, שבהחלט מבקר יותר בחנויות למכירת אביזרי מין או קונה אותם באתרים המוכרים בשמים כחלק מהיצע אביזרי מין , ולפיכך גברים הם אלה הקונים בשמים מעוררי תשוקה באופן משמעותי יותר מנשים.

מעניין אגב לשים לב, שגם גברים הומוסקסואלים רוכשים בשמים מעוררי תשוקה בחנויות אביזרי מין ומדווחים על הצלחה רבה של מוצרים אלה. כמו כן, בשמים מעוררי תשוקה לנשים נמכרים הרבה יותר בחנויות המוכרות אביזרי מין לנשים בלבד, בפער משמעותי על חנויות המוכרות אביזרי מין לשני המינים. על זה נאמר – גו גירל, גו !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *