כי הדרך לליבו של גבר עוברת קצת דרומה משם, בקיבה

עובדה ידועה בסקסולוגיה המודרנית כי אוכל וסקס קשורים ביניהם עוד מימים ימימה, ולא חסרות דוגמאות היסטוריות ותנ"כיות להדגמה, עוד מימי חווה והתפוח התנכי, בו השתמשה בכדי לפתות את אדם שלא ראה את זה מגיע. מאמרי סקסולוגיה שגרתיים ינחו את האישה לפתות את גבר באמצעות הכנת ארוחה טובה (ורצוי על עקבים), ואותם מומחי סקסולוגיה ימליצו לגבר להכין לבנות זוגן ארוחת מלכים, על מנת שיעלה קרנם וסביר שאת הערב הם יסיימו באופן אינטימי.

סקסולוגיה מתייחסת לאכילה כבעלת נופך אירוטי, המשלב את חמשת החושים כולם, ומחקרים בתחום סקסולוגיה קושרים קשר הדוק בין צורת האכילה של אנשים לבין תפקודם המיני, על פיהם מי שאוכלים בתשוקה ובהנאה ינהגו בצורה דומה גם במיטה, בעוד מי שאוכלים בצורה יבשושית ולהבדיל – אינם מתבלים את מזונם, יתפקדו באופן קר ומשעמם גם במיטה.

סקסולוגיה ומאכלים מעוררי חשק, או – מה כדאי לשים על הצלחת בארוחה רומנטית ?

עוסקים בתחום סקסולוגיה מצביעים על סוגי מאכלים שפיתחו לעצמם תדמית של מעוררי חשק. לא צריך להיות מומחה גדול בתחום סקסולוגיה בכדי לדעת כי צדפות ושוקולד הם אפרודיזיאק ידוע. בנוסף יכללו ברשימה זו גם תאנים וקוויאר, המזכירים את איבר המין הנשי, או האבוקדו בעל מבנה הגוף המעוצב והרכות הפנימית. למולם ניצבים הבננה והמלפפון, בעלי התדמית הפאלית הקשוחה. מחקרים רבים בתחום סקסולוגיה מוצאים את הקשר בין אוכל ובין התחושות המיניות שהוא מעורר, ומנעד המאכלים השייכים לרשימה זו – גדל והולך באופן רציף.

וכעת, סקסולוגיה מהפן השני – מאכלים מעוררי און, או – מה כדאי לאכול באופן יומיומי ?

מאידך, יודעים כיום רופאים ומומחי סקסולוגיה להצביע על מגוון מאכלים בעלי יכולת לספק אנרגיה טובה לגוף, לשפר את זרימת הדם, לאזן את המערכת ההורמונלית, להשפיע לטובה על מערכת העצבים, וכתוצאה מכל אלה – להגביר את האון הגברי והחשק הנשי. בין מאכלים אלה שנחקרו על ידי מספר מומחי סקסולוגיה , ניתן למצוא אגוזים, שקדים וגרעיני חמניה, הרווים באבץ ובויטמין E המרחיב את כלי הדם. למולם אפשר למצוא את האננס הנחשב כמעורר נשים דווקא, הרימון והמנגו, וכן עגבניה, ג'ינג'ר, כמון, כורכום, זעפרן, הל, וניל ודבש.

ומתי אוכלים ? לפני הסקס ? אחריו ? תוך כדי ? ומה אומרת סקסולוגיה גם על זה ?

כמובן שאוכל טוב שומרים לסוף, או במילים אחרות – לא כדאי להכביד על הגוף בארוחה גדולה מדי טרם הפעילות, או להרבות בכלל במאכלים מטוגנים והמכילים פחמימות ריקות המכבידות על הגוף. אפשר כמובן לאכול מעט לפני כן, אך רצוי להסתפק במאכלים קלילים וכמובן – חסרי ריח (זה לא הזמן לשום, בצל, או עמבה). ובמהלך האקט ? כולנו זוכרים את הסצינה ההיא מ"תשעה וחצי שבועות של שכרון חושים", וגם מומחי סקסולוגיה לא נשארים אדישים  לזה – רובם ימליצו לשלב שוקולד ופירות במעשה האקט המיני, ופה כבר נשאיר לכם להוכיח את כושר היצירתיות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *